Genom eld och vatten med en plastbåt

Gj på tråden här, nu kommer inlägget som alla flesta fans har drömt om så de är bara läsa och gilla läget. Idag började det men att jag steg klockan 20 i 7 för jag skulle jobba, så jag åt 2 mackor till frukost ( det var polarbröd) riktigt gott ska jag vara ärlig. Så det vart ju en enormt bra start på dagen kan man säga så jag rullade ut moppen ur garaget och sen körde jag till jobbet och där målade jag för fulla muggar och det var vit färg som jag målade, sen efter jag hade målat klart de jag skulle målat fick jag en efterlängtad lunchrast så då gick jag hem och mikrade spagetti och köttfärsås sen efter cirka en timme var den sköna lunchen slut :( sen så for jag tillbaka till jobbet igen och då klippte jag gräset på fotbollsplanen sen efte det fick jag sluta och nu har jag en skön helg framför mej ;> sen när jag kom hem ringde jag mina soldater ( adamskaaa, landiin å petter) mycket fina pojkar de där, sen for jag till dom där pöjkarna och sen drog vi till dollarstore och inkasserade lite ferarribilar som även vart en romantisk tävling. efter det så kom elina vikkan å fiffan och då drog vi till smörblomman och chillade :) men nu har ni fått höra på min enormt vackra dag många blöta pussar från Gustav och soldaterna hälsar även några blöta pussar men fortsätt ha en bra och trevlig helg :D <3<3<3<3<3


det är sant att varje bild säger mer än tusen ord, Här får ni en gåta ni ska försöka klura ut; vad är det som går och går men aldrig kommer fram till dörren? där har ni en liten kluring / Gustav har varit en mycket duktig författare och jag hälar många pussar till alla, jag kommer återkomma att skriva nån gång så ni får hålla ett litet öga på bloggen ;) men hare fiin fint hejdåå ;d

Kommentarer
Postat av: ffeliiiciciciiciaa

HAHHAHHAHAH meden plastbåt! härligt gj xD!

2009-07-31 @ 22:47:17
URL: http://feliciamcmurry.blogg.se/
Postat av: Vikkan

asså fan, man blir ju kär!

2009-07-31 @ 23:54:49
URL: http://viiktoriianiilsson.blogg.se/
Postat av: viitkrooor <3

fyfan va fint <3

2009-08-01 @ 00:30:06
Postat av: Vikkan

svar på gåtan - KLOCKAN! :D

2009-08-01 @ 00:42:09
Postat av: Lukaas

Jag blir rörd Gustav :) <3<3<3

2009-08-02 @ 13:16:36
URL: http://amazzingblogg.blogg.se/
Postat av: Elin ;b

Nååååw gj fina tankar om livet haha ;D

2009-08-05 @ 16:58:31
Postat av: Bästigabella :))

haha fiint GJ! Men när kommer inlägget om " mötet med Älgen " ser verkligen fram emot att få läsa om den upplevelsen !

2009-08-05 @ 17:52:23
Postat av: Lukas

Det kommer strax! Inom några dagar alltså..

2009-08-07 @ 11:48:08
URL: http://amazzingblogg.blogg.se/
Postat av: Lukaas

Kommer snart! Inom några dagar alltså..

2009-08-07 @ 11:50:29
URL: http://amazzingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0