yeah

Men tjennna! Idag äre lukas igen som skriver, ingen annan orkar skriva. Eftersom vi(jag) inte har skrivit på typ en vecka så äre ju så här att denna vecka har varit finfin! Vi har typp inte gjort så mycket, vi försökte fixa adams cykel en dag men den sket vi i senare för att vi vart less. sen har vi varit på alder å litte sånt. Mopeden mår fint iallafall! det är bra. Vi har även varit på dollar store och så har vi kikat runt lite på blocket, Sweet! Nu får nån annan jävel ta sig att skriva nån gång , jag börjar bli less som fan på att skriva :P Nu är det ju dock så att jag ska ta mig litte mackor och sen blire TVn hela natten :) Ni får dock ha det så bra ! Hejdddå..

Kommentarer
Postat av: Adamskaaa

Bra lukas :D mycket fint skrivet ;D <3

2009-07-29 @ 00:13:29
Postat av: Lukkeboyy2k9

Fifan va bra jag är på att skriva, borde nästan va med i blogg VM.

2009-07-29 @ 00:14:55
URL: http://amazzingblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo fyfan :D ja har int skrivit en enda gång dock x]

2009-09-22 @ 20:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0